رویدادها آرشیو خبر ها
پـوگبا 21 سالـه شـد

پـوگبا 21 سالـه شـد

پوگبا ستاره جوان یوونتوس که در 2 فصل حضور در یوونتوس ، پیشرفت فوق العاده ای داشته و چشم بسیاری از تیم های اروپایی را به خود دوخته است ، امروز 21 سالگی خود را جشن خواهد گرفت .

پل پوگبا یکی از استعدادهای جدید دنیای فوتبال به شمار می رود که نمایش های خیره کننده اش باعث شد تا سر الکس فرگوسن او را به خدمت گیرد اما سن کم و تجربه اندکش به او اجازه نداد تا همراه منچستریونایتد به افتخارات زیادی دست یابد.

وی از سن 14 سالگی فوتبال حرفه ای اش را همراه تیم له هاور اغاز کرد و برای دو فصل در این تیم توپ زد و بعد به تیم منچستریونایتد پیوست. هر چند که نتوانست با پیراهن این تیم در دیدارهای زیادی شرکت کند اما تجربه حضور در این تیم با رهبری فرگوسن به او کمک کرد تا از استعداد خود بهره زیاد ببرد و در نهایت مورد توجه سران یووه قرار گرفت و در تابستان 2012 به این تیم ایتالیایی منتقل شود.

وی کاپیتانی تیم زیر 19 ساله های کشورش، را در جام جهانی زیر 21 سال ِ های جهان بر عهده داشت و ضمن عنوان قهرمانی در این جام ، موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن جام هم شد .

پس از آن نیز پوگبا با توجه به بازی های فوق العاده اش در لباس بیانکونری ، توانست به عنوان " پسر طلایی اروپا " معرفی شود .

پوگبا در مجموع 73 بازی که در ترکیب بانوی پیر به میدان رفته ، 13 گل به ثمر رسانده و 12 گل داده . ضمن اینکه به عنوان یک هافبک ، زمینه ساز گل های مهمی برای نیز یوونتوس بوده اسـت .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: